Piiiiiiiiiiink!!!!!!!!! - Reisverslag uit Ilmenau, Duitsland van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu Piiiiiiiiiiink!!!!!!!!! - Reisverslag uit Ilmenau, Duitsland van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

Piiiiiiiiiiink!!!!!!!!!

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

27 November 2009 | Duitsland, Ilmenau

Voor ik aan deze trip begon, had ik gehorrd dat er een duitse website bestaat waar je een carshare/carpooling kan aanbieden. omdat duitsland zo groot is, werkt dit systeem wel redelijk goed. maandag heb ik 2 meiden kunnen meenemen. eentje van Aachen naar Erfurt en eentje van Koln naar Erfurt. het is niet de bedoeling dat je er geld mee verdient, maar zo kan je wel een deel van de kosten recupereren. woensdag heb ik dan een carsharer gehad van Dobeln naar Erfurt. hopelijk vind ik er ook nog een paar volgende zondag voor mijn rit terug naar Belgenland.
woensdagavond ben ik dan in Ilmenau aangekomen. het is een heel beboste streek, waar het heel vaak regent en betrokken is. het is er gemiddeld 5 graden kouder dan elders.
toen ik er aankwam, waren er al 2 meiden aangekomen die ook mee zouden komen naar het concert van Pink. heel leuke meiden, we hebben veel plezier gemaakt die eerste avond. donderdag zijn Kathi, de meiden en ik naar Erfurt gegaan om de stad eerst te bezoeken en dan naar het concert te gaan. Marc ging niet mee want die vindt Pink maar niks. He is wrong!
Erfurt is wel een leuk stadje, veel kerken en een burcht. de kerstmarkt was ook al half open. ´s avonds dan naar Pink! met in het voorprogramma Evermore, een Nieuw-Zeelandse band. Het concert was gewoon top! zoveelu show! alleen jammer dat ik zo klein ben. ik heb me er al bij neergelegd dat ik nooit iets zie maar bij zo´n show is het toch wel jammer dat je zoveel mist. gelukkig stelde 1 van de meiden voor om me op haar schouders te zetten. daar zei ik geen nee tegen natuurlijk. zo is het dan ook voor mij een geweldige show geweest!
deze morgen zijn de meiden terug naar huis vertrokken, ik blijf nog hier tot zondag. deze avond staat er alvast een studentenparty op het programma.
tschüss

  • 27 November 2009 - 14:11

    Froukje:

    Hey els,
    grappig dat je nog even doorgaat met je blog:). Ik heb hetzelfde probleem met concerten: bij Coldplay was het een drama. Eigenlijk zonde van het geld, maja wel gezellig natuurlijk.
    Groetjes Froukje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Ilmenau

Los gehts!

Mijn eerste keer in Oost-Duitsland!

Recente Reisverslagen:

30 November 2009

Weimar

27 November 2009

Piiiiiiiiiiink!!!!!!!!!

27 November 2009

es Osten
Els

Actief sinds 08 Dec. 2008
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 89953

Voorgaande reizen:

11 Mei 2018 - 01 Juni 2018

Roadtrip UK & Scotland

10 December 2012 - 21 December 2012

Caribbean Cruise

28 Oktober 2011 - 06 November 2011

Nice

20 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Oporto

23 November 2009 - 29 November 2009

Los gehts!

03 December 2008 - 01 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: