How to get to Miami - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu How to get to Miami - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

How to get to Miami

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

15 December 2012 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Hallo bloggers!
Weer een nieuwe post van mij in je mailbox! Dat wil zeggen dat ik weer op reis ben. Waar naartoe? Naar de Carribean. Op cruise. Heerlijk!
Maar eerst moet je wel daar geraken natuurlijk!
Ik ben hier met Siu Ka en zij heeft ook de meeste administratieve regelingen onder haar verantwoordelijkheid genomen. Nadat zij geboekt had, kregen we te horen dat we zouden vliegen met American Airlines vanuit Brussel. Een maand voor afreizen, kregen we bericht dat AA niet meer vliegt vanuit Brussel. We zouden dus eerst naar Madrid vliegen om van daaruit naar Miami door te vliegen. Daar zouden we een hotelovernachting in het Hilton en de dag erna zouden we een taxi nemen naar Fort Lauderdale. Goed plan! Als het doorgaat natuurlijk. Want enkele dagen voor afreizen is de route veranderd van Madrid naar Londen, en dan door naar Miami. De rest van de planning bleef hetzelfde.
Om een lang verhaal kort te maken hebben we onze aansluiting in Londen gemist, dus zijn we naar New York gevlogen, daar overnacht en de dag erna doorgevlogen naar Fort Lauderdale. Heel vermoeiend allemaal.
Maar gelukkig hadden we 2 dagen op zee om uit te rusten!
tot later

• 17 December 2012 - 21:47

Christel Daniëls:

Have fun! Greetz to Will Smith ;-)