Martinique - Reisverslag uit Martinique, Martinique van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu Martinique - Reisverslag uit Martinique, Martinique van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

Martinique

Blijf op de hoogte en volg Els

18 December 2012 | Martinique, Martinique

Martinique, een eiland met vooral veel natuur! En Frans natuurlijk. Daarom ook op zondag, alles gesloten. Jammer.
Gelukkig heeft taxichauffeur Alex ons een paar uren rondgereden op zijn eiland. Een eiland waar hij duidelijk heel veel van hield, maar dat hield hem niet tegen om ook de negatieve dingen aan te halen!
We zijn naar St Pierre gegaan. Een stadje dat een eeuw geleden verwoest is tijdens een vulkaanuitbarsting. En dat zie je er nog steeds aan. Het moet hier ook heel mooi zijn om te duiken. Er liggen nog tientalle gezonken schepen voor de kustlijn!
Terug in Fort de France zijn we naar het strand gegaan. Een strand waar ook de locals naartoe komen. Dat was wel interessant! En we moesten toch kunnen laten zien dat we elke dag meer dan 30 graden hebben gehad hè!