link om n idee te krijgen hoe het er hier uit ziet - Reisverslag uit Darwin, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu link om n idee te krijgen hoe het er hier uit ziet - Reisverslag uit Darwin, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

link om n idee te krijgen hoe het er hier uit ziet

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Els

12 December 2008 | Australië, Darwin

Paul Arnold is een `Bush fotograaf` op zijn site vind je veel foto`s van de streek hier.
ook de film `Australia` met Nicole Kidman moet je zeker zien! Hij speelt zich zelfs af in Darwin, waar ik nu verblijf. Het is echt een hele goede film over de geschiedenis van Oz.

• 12 December 2008 - 19:21

Ellen:

Hoi els de reden dat ik niet was gekomen was omdat yvo al vertrok, net toen ik thuiskwam, ik voelde me achteraf best idioot! ik ben echt razendbenieuwd naar wat jij daar allemaal uitspookt en zou dolgraag contact houden, laat me aub weten of jij dit ontvangt, dat weet ik tegelijk of mijn aanmelding gelukt is of niet... x dikke kus en heel veel geluk, wees voorzichtig he ! ellen