happy NY !!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu happy NY !!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

happy NY !!!

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Els

02 Januari 2009 | Australië, Melbourne

hi gang!
allemaal een goed NY gevierd?
ik wens jullie allemaal het beste voor het nieuwe jaar.
in mijn laatste bericht was ik in Adelaide. sindsdien is er weer veel gebeurd. in Adelaide heb ik een tour gedaan naar de Barossa valley, een streek waar ze zijn produceren. we hebben 4 wineries gedaan waaronder Jacobs Creek. ik heb ook een dagtour naar Kangoroo Island gedaan, dat was een beetje ontgoochelend want ik had kangoeroes, pinguins en koalas moeten zien. in plaats daarvan heb ik zeehonden en zeeleeuwen gezien (ook wel de moeite)
dan heb ik de bus genomen naar Melbourne. dat was een 3-daagse tour via de Crampians-bergen en de Great Ocean Road. we hebben daar zeer mooie wamdelingen gedaan en mooie kusten gezien. op NYE zijn we in Melbourne aangekomen en we hebben met de zelfde groep Nieuwjaar gevierd. het was alsof de hele stad buiten was! iedereen bevond zich op Federation Square voor het vuurwerk. het was eens iets anders.
een update van de fotos volgt zo snel mogelijk.
wat die kikker betreft, dat was in Darwin in de Botanic Gardens. het schijnt hebben ze graag dat er op hen geplast wordt! soort van fetish??

  • 02 Januari 2009 - 12:51

    Evikeuh:

    Ey meid, happy ny 4 u 2. Twas di jaar ma e saai familiefeest zonder u.
    Ma as ge ginds ma amuseerd ist goe zekers. :P
    Groetjes van die van mij ook hé.
    Grtz!!

  • 02 Januari 2009 - 13:40

    Mieke:

    Misterie van kikker opgelost: we hadden al de wildste speculaties gedaan( je wilt het echt nie weten....)Wat je camera betreft: ligt nu uiteindelijk op post in de stad, moet wel tax betalen, vandaar dat het allemaal zo lang duurt. Post niet open vandaag, maar zal wel in orde komen, dus slaap weer op 2 oren:-) Heb ondertussen ook boek over Australië en de Aussies gekocht( int engels); de moeite, zal hem bewaren voor jou.
    Hou t warm daar(ben zo jaloers!!!!)doe alles met mate maar geniet.
    XXXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Els

Actief sinds 08 Dec. 2008
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 90048

Voorgaande reizen:

11 Mei 2018 - 01 Juni 2018

Roadtrip UK & Scotland

10 December 2012 - 21 December 2012

Caribbean Cruise

28 Oktober 2011 - 06 November 2011

Nice

20 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Oporto

23 November 2009 - 29 November 2009

Los gehts!

03 December 2008 - 01 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: