happy NY !!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu happy NY !!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

happy NY !!!

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Els

02 Januari 2009 | Australië, Melbourne

hi gang!
allemaal een goed NY gevierd?
ik wens jullie allemaal het beste voor het nieuwe jaar.
in mijn laatste bericht was ik in Adelaide. sindsdien is er weer veel gebeurd. in Adelaide heb ik een tour gedaan naar de Barossa valley, een streek waar ze zijn produceren. we hebben 4 wineries gedaan waaronder Jacobs Creek. ik heb ook een dagtour naar Kangoroo Island gedaan, dat was een beetje ontgoochelend want ik had kangoeroes, pinguins en koalas moeten zien. in plaats daarvan heb ik zeehonden en zeeleeuwen gezien (ook wel de moeite)
dan heb ik de bus genomen naar Melbourne. dat was een 3-daagse tour via de Crampians-bergen en de Great Ocean Road. we hebben daar zeer mooie wamdelingen gedaan en mooie kusten gezien. op NYE zijn we in Melbourne aangekomen en we hebben met de zelfde groep Nieuwjaar gevierd. het was alsof de hele stad buiten was! iedereen bevond zich op Federation Square voor het vuurwerk. het was eens iets anders.
een update van de fotos volgt zo snel mogelijk.
wat die kikker betreft, dat was in Darwin in de Botanic Gardens. het schijnt hebben ze graag dat er op hen geplast wordt! soort van fetish??

• 02 Januari 2009 - 12:51

Evikeuh:

Ey meid, happy ny 4 u 2. Twas di jaar ma e saai familiefeest zonder u.
    Ma as ge ginds ma amuseerd ist goe zekers. :P
    Groetjes van die van mij ook hé.
    Grtz!!

• 02 Januari 2009 - 13:40

Mieke:

Misterie van kikker opgelost: we hadden al de wildste speculaties gedaan( je wilt het echt nie weten....)Wat je camera betreft: ligt nu uiteindelijk op post in de stad, moet wel tax betalen, vandaar dat het allemaal zo lang duurt. Post niet open vandaag, maar zal wel in orde komen, dus slaap weer op 2 oren:-) Heb ondertussen ook boek over Australië en de Aussies gekocht( int engels); de moeite, zal hem bewaren voor jou.
    Hou t warm daar(ben zo jaloers!!!!)doe alles met mate maar geniet.
    XXXXXXXXXXXXX