Australian Open - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu Australian Open - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

Australian Open

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Els

10 Januari 2009 | Australië, Melbourne

ondertussen ben ik meer dan een week in Melbourne. ik heb de stad al goed kunnen verkennen, al weet ik nog steeds niet waar Ramsay street ligt! dadelijk es mappyen.
de belangrijkste dingen in de stad heb ik nu wel gezien, ik zou dus nu graag werk vinden. eergisteren en gisteren heb ik de agencies afgelopen. het is niet zo eenvoudig want voor een administratieve job ben ik niet lang genoeg hier. gisteren heb ik mijn geluk dan maar beproeft op de Australian Open, maar ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. ik heb wel een tel nr gekregen. fingers crossed!
gisteren heb ik ook met een `local` afgesproken, dat was wel leuk! en seffens naar het strand, in St Kilda, de hippybuurt (zeggen ze).
grtjs Els

  • 10 Januari 2009 - 10:12

    Els En Hilde:

    Hi Ellis,

    Eerst en vooral ook een gelukkig nieuwjaar gewenst voor jou! We zijn een beetje aan de late kant, maar hebben het ongelooflijk druk! Het lesgeven is toch niet zo simpel en heel vermoeiend in het begin! Hopelijk heb je morgen meer succes in je zoektocht naar werk! Indien je op de Australian Open terecht zou komen, dan worden we pas jaloers zenne! Breng dan maar een souvenirtje mee voor ons Elske!!!

    Grtjs.

  • 10 Januari 2009 - 20:43

    Suki:

    Hey meid,
    merci voor te bellen!! Ik was superblij om je ff te horen. Zo te zien ga jij wa bekenden terug zien binnenkort. Veel plezier é!!!
    Ook ben ik blij voor je dat jij je goed bezig kan houden daar. Tis een teken dat jij nog altijd naar jouw zin hebt. Perfect!!!! Uw 2009 kan niet meer stuk gaan. Have fun!!!!!!!!!
    Ciao bella,
    Suki

  • 11 Januari 2009 - 12:22

    Mieke:

    zal kaarsje gaan branden bij t paterke;-) zou toch geweldig zijn moest je daar op de COURT werk vinden eh.Zeg Els, zou je een wereldkaart kunnen vinden daar voor mij, t schijnt maken ze daar de kaarten ondersteboven(Australië boven en Europa onder)tis ns wat anders eh.
    Wens je good luck en nog altijd in afwachting van fotos en ander nieuws
    Dikke kus

  • 11 Januari 2009 - 15:27

    S'ndyke & Nick:

    Hoi Ellis,
    merciekes voor de mooie kerstkaart!! Kindje Jezus tussen de koala's en kangoeroe's :) Ook superleuke postzegels!
    Voor Ramsay Street heb ik al een oplossing gevonden ;) Een kennis uit Melbourne woont er 5 minuutjes vanaf... Ze kijkt er naar uit ons te ontmoeten en haar Frans te oefenen met jou! Dus dat komt dik in orde. Hou je goed en tot binnenkort! Knuffels

  • 12 Januari 2009 - 22:59

    Marie:

    Dag Els !

    Fijn te horen dat het je goed gaat .Doe vooral zo verder ,je kan er alleen maar rijker van worden ,je weet wel wat ik bedoel he?

    Groetjes en een dikke pakkerd .

    Marie xxx

  • 15 Januari 2009 - 14:11

    Mieke:

    Ben zo benieuwd welke wijn je geproefd hebt....wast de moeite of maar zo en zo????
    Zit momenteel met beentje omhoog en ijs op knie: vanmorgen wast nog heimelijk glad met alle gevolgen vandien: slippertje met fiets ,elegante;-) landing op knie en de gevolgen kan je wel raden.Enfin: ijs en Dafalgan: lekkere coctail!!!! NU DROOM IK VAN AUSTRALISCHE ZON, WIJN EN STRANDEN. Some guys, sorry girls, have all the luck!Doe het nog goed daar en XXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Els

Actief sinds 08 Dec. 2008
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 90039

Voorgaande reizen:

11 Mei 2018 - 01 Juni 2018

Roadtrip UK & Scotland

10 December 2012 - 21 December 2012

Caribbean Cruise

28 Oktober 2011 - 06 November 2011

Nice

20 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Oporto

23 November 2009 - 29 November 2009

Los gehts!

03 December 2008 - 01 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: