Yarra Valley - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu Yarra Valley - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

Yarra Valley

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Els

16 Januari 2009 | Australië, Melbourne

goede avond allemaal!
ik ben ondertussen al een dikke 2 weken in Melbourne. ik heb hier al veel bezocht: Brunswick street (vintage clothing), Smith street (pubs en outlet stores), de oude gevangenis, de botanische tuinen, vandaag de oudste zoo van het land, Southgate (betere eet- en drankgelegenheden naast de rivier), het aquarium, de Queen Victoria markets met iedere dag verse groenten en fruit, kleding, prullaria, vlees, vis, ...
Gisteren ben ik naar de qualificaties geweest van de Australian Open, dat was gratis. wel leuk om te zien ma toch niet hetzelfde als ge geen enkele speler kent. hopelijk kan Kirsten Flipkens toch enkele matchen meegaan!
Er staan weer wat nieuwe fotos online.
groet Els

• 16 Januari 2009 - 11:52

X-tel, Ricky & Kids:

Awel meiske, ge doet da goed daar ginder....heel ver weg .... snif
    Ik hoop dat je vlug een jobke vindt, dan kan je wat langer blijven hé!
    Jeffrey is momenteel met sneeuwklassen in Italië, daar werd hij ondertussen dan 11 jaar. En Joyce geniet van de dagen als 'enig kind' ;) Erik & ik zijn nog steeds met onze 'kitchen' bezig. Als je terug bent, mag je eens komen eten. Is da nix ? Have fun, lots of fun...

• 16 Januari 2009 - 15:26

Mieke:

Ok, seffens naar de fotos loeren. Ja , Els, qua tennis ben je ook wel een verwend nest eh: alleen de creme de le creme zal voor jou goed genoeg zijn;-) Allé, ik merk dat je het daar naar je goesting hebt; houen zo!!! Kijk altijd met veel verwachting uit naar je wedervaren daar aan den onderkant.Dikke kus

• 16 Januari 2009 - 15:35

Awel, da zijn sjieke fotos. Vooral die hoed Els: prachtig!!echt iets voor jou.Spijtig van die dode kangoeroe of wast ne walabi?
    Amuseer je nog en tot de volgende
    XXXXXXXXXX

• 18 Januari 2009 - 19:49

Hilde En Els:

hey Elske,

Zijn héél benieuwd naar de foto's bij uw terugkeer! Da valt daar precies goe mee! Ge weet het goe supporteren voor onze Belgen daar in het tennis circuit. Hilde en ik hopen da ge vlug iets vind om wa bij te klussen, zo kunt ge nog wa meer schoon fotokes mee brengen.