from Melbourne to Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu from Melbourne to Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

from Melbourne to Sydney

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Els

04 Maart 2009 | Australië, Sydney

wakie wakie little possums!
ik ben al enkele dagen in Sydney. ik heb een 3-daagse tour genomen vanuit Melbourne, alleen want door een vergissing had Sandy een vlucht geboekt en Charlotte wou naar Tassie. het was heel leuk geweest maar jammer dat Wilson`s Promontory gesloten was door de bosbranden. ik ben op het hoogste punt van Oz geraakt, na een tocht van 13 km te voet!
eergisteren ben ik dan de Blue Mountains gaan doen met Sandy, vreed impressionant! en natuurlijk ook de stad he! ge denkt soms, oh Sydney, da zal wel een grooote stad zijn, ma da valt wel goed mee. op een paar dagen ben je er wel door. ik denk dat het mss maar een klein beetje groter is als Brussel. tja, Oz is zo`n groot land en toch zo klein.
voor morgen heb ik een dagtrip naar de Hunter valley geboekt, om de rest van mijn wijn-vergelijking af te werken. ik ben trouwens ook bezig aan een bier-vergelijking. als Belg denken we natuurlijk dat we HET bierland van de wereld zijn. (en ik denk dat de Duitsers hetzelfde denken) maar dan kom je in Oz en merk je dat het niet zo is. je kan wel overal belgisch bier vinden, of toch tenminste een Belgian Beer Cafe, maar ze kennen er hier ook wat van. tot nu toe echter alleen heel lichte bieren geproefd: VB (Victoria Bitter), Cascade, Pure Blonde, Crown, Amber Ale, Little Creatures, Tooheys, ... .
cheers!

  • 04 Maart 2009 - 06:18

    Sas:

    schol! ;)

  • 04 Maart 2009 - 07:50

    Inga:

    Hey Els,je bent al 3 maanden aan het reizen!! en zo te horen prima naar je zin! hier weer een regendag op kantoor pff :-) Nu met die wannabe bieren van ginder is wel het enige waar je me niet mee jaloers kunt maken :-P
    Amuseert u nog! groetjes

  • 08 Maart 2009 - 08:01

    Mieke:

    Hej Els,
    ben terug van weggeweest: weer terug in de was en de plas....en de regen!!!!
    Lees dat je het reuze naar je zin hebt, goed zo meid:-)
    Hoop dat je mijn extra mailtje ook gelezen hebt( CV opsturen?!), ga je dat proberen of niet?
    Amuseer je nog en SJEREFE(CHEERS)
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Els

Actief sinds 08 Dec. 2008
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 90032

Voorgaande reizen:

11 Mei 2018 - 01 Juni 2018

Roadtrip UK & Scotland

10 December 2012 - 21 December 2012

Caribbean Cruise

28 Oktober 2011 - 06 November 2011

Nice

20 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Oporto

23 November 2009 - 29 November 2009

Los gehts!

03 December 2008 - 01 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: