back in the tropics! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu back in the tropics! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

back in the tropics!

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Els

13 Maart 2009 | Australië, Cairns

en die wijn had gesmaakt! hmmm. terug in de stad ben ik nog naar Manly beach geweest. Daarna is Charlotte aangekomen van Tasmanie, net als MardiGras aan de gang was, de bekende gayparade van Sydney. Van een cultuurchock gesproken! Welcome to Sydney Charlotte!!
Samen nog naar Bondi beach geweest, en helemaal weggeregend.
afgelopen woensdag hebben we de vlieger genomen naar Cairns, terug naar de tropen. de cycloon is hier net gepasseerd dus als we nu naar beneden gaan reizen zouden we daar geen last meer van mogen hebben. Gisteren naar Cape Tribulation geweest, het regenwoud, en zoals de naam het zegt, weer helemaal weggeregend. maar wel heel mooi!
cheers!

• 13 Maart 2009 - 08:56

Sas:

Enne, hoe was Mardigras? ;)

• 13 Maart 2009 - 19:59

Mieke:

Mardigras....????nooit van gehoord;-)wast lollig?hoop dat je wat fotos doorstuurt zodat wij ook wat kunnen genieten!!
    Hier beginnen de eerste voorzichtige tekenen van de lente aan te komen: morgen 14° (zeeeeeeer warm voor ons)
    Opa wordt woensdag 85 jaar:zou leuk zijn als je hem dan eens belde.
    Kado is weer groot probleem, dus suggesties zijn welkom:-)
    Els, geniet er nog van en tot de volgende.
    KUS