Save a horse, ride a cowboy! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu Save a horse, ride a cowboy! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

Save a horse, ride a cowboy!

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Els

26 Mei 2009 | Australië, Melbourne

hey!
ik heb juist de fotos van de roadtrip naar Esperance online gezet. je vindt ze op www.picasaweb.com/ellisinaussie
het begint nu wel echt af te korten. morgen vlieg ik naar Sydney en zaterdag neem ik dan de vlieger naar huis. snif snif. maar ik probeer nog zo veel mogelijk te genieten. deze week in Melbourne ben ik nog naar Ballarat geweest, een oud goudstadje, en naar St Kilda om naar de pinguins te kijken. ik ben ook een dagje naar Wilsons Promontory geweest. Dat is een natuurgebied 3 uur van Melbourne. een paar maanden geleden ben ik daar niet naartoe kunnen gaan wegens de bosbranden. nu is nog steeds een gedeelte afgesloten en 25% van het gebied is afgebrand, maar nog steeds heel fel de moeite! verder heb ik nog wat vrienden teruggezien.
het is hier wel koud geworden ondertussen. ik heb mijn dikke trui echt nodig, dat had ik toch niet verwacht! Australia is supposed to be hot!
anyway, see you in Sydney!
cheers

  • 26 Mei 2009 - 11:34

    Marlies:

    Hoi Els,

    Wat een prachtige reis! Dank je wel dat wij al die tijd hebben mogen meegenieten van jouw verhalen.
    Laat die dikke trui maar daar, want hier begint het stillekes aan te zomeren (inclusief zomerse onweer- en hagelbuien).

    Geniet nog van je laatste dagen aan de andere kant van de wereld!

    Tot binnenkort,
    Marlies

  • 27 Mei 2009 - 05:59

    Sas:

    wel ge hebt de zomer daar gehad en nu komt ge uw portie zomer hier maar oppikken, lucky bastard ;)
    Dankjewel voor de immer vrolijke reisverslagjes :D

  • 27 Mei 2009 - 14:29

    Mieke:

    Oef,was al bang dat je ons vergeten was:-)
    yep,Els, zoals ge kunt lezen de ZOMER is int land: welcome back!!
    Afspraak zondag ca 11u VM(dat klopt toch eh), tzal hopelijk een prettig weerzien worden;-)
    Tot dan
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Els

Actief sinds 08 Dec. 2008
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 90030

Voorgaande reizen:

11 Mei 2018 - 01 Juni 2018

Roadtrip UK & Scotland

10 December 2012 - 21 December 2012

Caribbean Cruise

28 Oktober 2011 - 06 November 2011

Nice

20 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Oporto

23 November 2009 - 29 November 2009

Los gehts!

03 December 2008 - 01 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: