red center - Reisverslag uit Darwin, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu red center - Reisverslag uit Darwin, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

red center

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Els

19 December 2008 | Australië, Darwin

nu ben ik in Alice Springs.
we hebben besloten terug onze eigen weg te gaan.
afgelopen woensdag zijn we een auto gaan huren. woensdagnamiddag, gisteren en deze voormiddag zijn we constant onderweg geweest, met een tussenstop in Tennant Creek en Wycliff Well, echte godvergeten oorden.
nu zit ik in een reisagentschap en heb zowat mijn volgende 2 weken geboekt. morgen ga ik een 3-daagse tour doen naar Uluru, de Olga`s en Kings Canyon. Daarna doe ik 2 dagen om naar Adelaide te gaan, daar dan een dag Kangoroo Island en van daaruit over de Great Ocean Road naar Melbourne.
meer nieuws daarover volgt.

  • 19 December 2008 - 07:30

    Suki:

    spannend!!!!!
    Ah ja.. vergeet uw locatie ni te veranderen é :)

  • 20 December 2008 - 08:13

    Mieke:

    Waw, kan niet meer volgen. Zie dat je je niet te moe maakt eh , kwestie van gezond en fit te blijven!Hoop dat je nog wat fotos doorstuurt,kijk er al naar uit.Dikke kus

  • 20 December 2008 - 17:59

    Joke:

    Klinkt goed allemaal! Je hebt wel een drukke planning he!?
    Was het de bedoeling om al terug op te splitsen?
    Veel succes nog!!!
    Groetjes en prettige eindejaarsfeesten....

  • 21 December 2008 - 09:14

    Els:

    Tof !!! Ge krijgt uw tijd daar wel om !!! Vertrekken vandaag naar zee kan het dus een weekje niet meer volgen maar als ik terug ben haal ik dat wel in.
    P.S. groetjes van nonkel jos en tante anita en alvast een fijne kerstmis we zullen het glas zeker en vast op u heffen !

  • 23 December 2008 - 11:22

    Hikmet:

    super. zeg hoe ist het weer daar. hier is het maar grijs. als daar de zon schijnt kom ik je achterna. trek maar veel fotos.XXX

  • 23 December 2008 - 13:09

    X-tel, Ricky & Kids:

    LS-je, wij willen je "Feestige Pretdagen" toewensen vanuit, ... nouja, ... België (waar anders ?) En weet je, ik vind je een 'innemende en ondernemende' madam! Voilà, dat moest ik ff kwijt ;) Tot ?

  • 24 December 2008 - 07:46

    Lut Gijbels:

    dag Els,
    heb net afprinten gemaakt voor oma en opa...laat ze straks eens lezen.Voor de foto's breng ik ze wel eens tot bij ons ofwel zet ik ze op een stick.
    Een zalig en warm Kerstfeest.
    Lut en Dré

  • 24 December 2008 - 23:37

    Theo En Chris:

    fijn iets van je te horen,we wensen je veel reisgenot.Geniet er nog van groetjes van ons allen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Darwin

Els

Actief sinds 08 Dec. 2008
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 90332

Voorgaande reizen:

11 Mei 2018 - 01 Juni 2018

Roadtrip UK & Scotland

10 December 2012 - 21 December 2012

Caribbean Cruise

28 Oktober 2011 - 06 November 2011

Nice

20 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Oporto

23 November 2009 - 29 November 2009

Los gehts!

03 December 2008 - 01 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: