nieuwe fotos online - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu nieuwe fotos online - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

nieuwe fotos online

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Els

04 Januari 2009 | Australië, Melbourne

• 04 Januari 2009 - 14:55

Mieke:

Merci Els, indrukwekkend!!!Heb weinig tijd, heb honger , dus zal je later nog wel wat schrijven. XXXXX

• 04 Januari 2009 - 19:09

Lien (vorming Plus):

Hey,

Ik merk dat je goed je plan trekt daar in het verre Australië! Tof dat je je amuseert! Ik denk dat deze reis je echt goed gaat doen. Geniet er nog met volle teugen van en ik kijk er al naar uit om meer foto's te zien. Ik wens je ook nog veel liefde, een goede gezondheid, geluk en spannende avonturen toe in 2009!
    Groetjes en tot ...
    Lien

• 04 Januari 2009 - 20:10

X-tel, Ricky & Kids:

Toffe foto's! Zo'n hangmat lijkt me wel wat ;) Wij hebben goed gevierd ja, thuis met de kids (ha, je kan het al raden.. Singstar), en 's nachts naar buiten (-8°C!) voor het vuurwerk (dat niet echt zichtbaar was door de mist) en bij de vuurkorf staan pimpelieren met de buren... Fun, fun, fun.

• 04 Januari 2009 - 20:54

Sas:

zalige fotos!!!
    was al eens in de boeken aant kijken achter jongeren rondreizen, en Australie, Nieuw-Zeeland en Amerika zijn de top 3 selectie, in voorlopig willekeurige volgorde, dus hou u fotokes hier goed in de gaten ;)
    Veel plezier nog daar!

• 05 Januari 2009 - 10:05

Els:

Hoi,

Zo te zien krijgt ge u tijd daar goed om !
    Eerst en vooral een gelukkig nieuwjaar en dat al uw wensen mogen uitkomen !!! Eveneens de beste wensen van peteke en nonkel jos.
    Tof zo'n reis ! probeer het op te volgen, zo kan ik ook een beetje mee genieten. Krijg zelf de kriebels om te vertrekken maar ja met 't werk is dat niet zo simpel ! Amuseer u nog !

• 05 Januari 2009 - 14:11

Martine:

Hey Elske,

Van ons allemaal een gezonde, gelukkige 2009. Wij hebben thuis nieuwjaar gehouden: bubbels, hapjes, eten, drinken en wat vuurwerk. Ze zijn allemaal blijven slapen en ik was van dienst voor spek/eier ontbijt! Ik ben het jaar wel slecht begonnen: bronchitis en al 1 week geen of weinig stem. Ge kunt u wel voorstellen hoe stil het hier dan wel is. Momenteel ligt hier een pak sneeuw en de vries (morgen tss -8 en -2° max.) zou blijven tot zeker 10 jan.
    Wij blijven uw reisverslagen en foto's volgen en het lijkt u daar wel te bevallen. Geniet er nog van, vele groeten van ons allemaal !

• 05 Januari 2009 - 20:41

Wendy:

Hey Els, een gelukkig nieuwjaar! Goed gevierd in Leuven, maar kouddddddd, we zijn niet lang buitengebleven. Mojitos houden u niet eeuwig warm :o). De volgende stop is Sydney zeker, want begint de Australian Open niet binnenkort? Toffe foto's, vooral die krokodil, in Brazilië heb ik zo eentje gevangen met een piranha, ze hadden alletwee veel tandjes, maar de piranha heeft het niet gehaald ... Tot de volgende!

• 24 Januari 2009 - 21:25

Timmers Chris:

hallo els,ook een gelukkig nieuwjaar van ons allen.beter laat dan nooit,maar ben je even kwijt geweest vandaar.geniet er nog van groetjes wij