econometrics - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu econometrics - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

econometrics

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Els

22 Februari 2009 | Australië, Melbourne

Geinspireerd door Monica, een Chileense statisticus die ik in Tassie heb leren kennen, is het nu tijd voor wat cijfertjes (1 van mijn favo vakken destijds!)
Ik doe deze reis niet alleen om andere mensen te leren kennen, andere culturen, andere gewoontes, andere landschappen of andere steden, maar ook om nieuwe gerechten en etensgewoontes te ontdekken (als echte belgische bourgondier). (Belgie is trouwens door iedereen gekend om zijn chocolade en Belgian waffles).
Daarom volgt nu een korte opsomming van wat ik hier al gegeten heb, en wat nog op mijn lijstje staat.
al geproefd: Kangoeroe, buffel, kameel, krokodil, haai, baramundi, hond, sushi, zoete aardappel, meatpie, Bundaberg, ...
nog op de lijst: slang, emu, vegemite,
Nu we de smaak te pakken hebben, volgt hier nog een statistiekje. Welke dieren heb ik al allemaal gezien?
check: kangoeroe, walabi, emu, koala, haai, jelly fish, stingray, kroko, tassie devil, possum, papegaai, zeeleeuw, zeehond
nog ts spotten: wombat, red back spider, cocabura, pinguin
cheers!

• 22 Februari 2009 - 13:58

Suki:

Helaba,

Cool da je zoveel dingen kunt proeven daar.. Heb je daar hond kunnen eten???? Ik dacht dat alleen Chinezen het eten. :-p

Een aantal dingen moeten ik ff via wiki opzoeken... Super, ik leer nog bij via deze blog! :-))

Groetjes aan Sandy en have fun you all!!!!
    Suki

• 23 Februari 2009 - 09:46

Ellen:

hoi els !!!!
    ik ben superblij dat ik je berichten terug ontvang! het gaat je duidelijk goed af en ik hoop dat dat enkel maar zo is !!
    een hele dikke knuffel van yvo en mij en tot heel gauw !xx

• 23 Februari 2009 - 12:55

Mieke:

Jakkes,ieder zn goesting,maar hond en slang???? kzou toch nog effkes slikken voor ik er aan begon.Kieskeurig in eten zal je nu wel niet meer zijn eh Els. Fijn voor je dat je nu weer n beetje companie hebt en dat je het nog steeds naar je zin hebt.
    Geniet, overeet je niet(indigestie, en nog zo van dat leuks...;-)) en tot de volgende
    KUS