Transavia - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu Transavia - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

Transavia

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

29 Oktober 2011 | Frankrijk, Nice

Goodday!
Gisteren na het werk ben ik richting luchthaven vertrokken en een paar uur later was ik al in Nice! Raar die luchthaven daar, je vliegt net boven het water en plots is daar een landingsbaan.
Ik verblijf hier in de Villa Saint Exupery Beach Hostel. Ja ja! Het begon al goed, toen ik belde om te reserveren had ik al meteen een Australier aan de lijn. Alleen jammer dat ik in een mixed dorm moet slapen. Toen ik incheckte, was er nog maar 1 bed ingenomen, weer een Australier. dat was wel fijn want nu kon ik nog een onderste bed van een stapelbed nemen. spijtig dat er rond middernacht nog 4 amerikanen bijkwamen :-(
Vandaag ga ik wat rondwandelen in Nice, kijken hoe het weer hier is, de bussen en trams checken en de promenade des anglais doen.
regent het in Belgie??
x

  • 29 Oktober 2011 - 12:52

    S'ndyke:

    Nope geen regen, wel een klein zonnetje in de verte en niet zo koud. Have fun!! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

Els

Actief sinds 08 Dec. 2008
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 90362

Voorgaande reizen:

11 Mei 2018 - 01 Juni 2018

Roadtrip UK & Scotland

10 December 2012 - 21 December 2012

Caribbean Cruise

28 Oktober 2011 - 06 November 2011

Nice

20 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Oporto

23 November 2009 - 29 November 2009

Los gehts!

03 December 2008 - 01 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: