Transavia - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu Transavia - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

Transavia

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

29 Oktober 2011 | Frankrijk, Nice

Goodday!
Gisteren na het werk ben ik richting luchthaven vertrokken en een paar uur later was ik al in Nice! Raar die luchthaven daar, je vliegt net boven het water en plots is daar een landingsbaan.
Ik verblijf hier in de Villa Saint Exupery Beach Hostel. Ja ja! Het begon al goed, toen ik belde om te reserveren had ik al meteen een Australier aan de lijn. Alleen jammer dat ik in een mixed dorm moet slapen. Toen ik incheckte, was er nog maar 1 bed ingenomen, weer een Australier. dat was wel fijn want nu kon ik nog een onderste bed van een stapelbed nemen. spijtig dat er rond middernacht nog 4 amerikanen bijkwamen :-(
Vandaag ga ik wat rondwandelen in Nice, kijken hoe het weer hier is, de bussen en trams checken en de promenade des anglais doen.
regent het in Belgie??
x

• 29 Oktober 2011 - 12:52

S'ndyke:

Nope geen regen, wel een klein zonnetje in de verte en niet zo koud. Have fun!! X