chateau - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu chateau - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

chateau

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

31 Oktober 2011 | Frankrijk, Nice

hallo!
gisteren heb ik veel gedaan. ik ben eerst naar het Musee Matisse geweest, dat vond ik maar niks. Maar daarnaast ligt een archeologische site met een museum. dat was wel de moeite, de site was wel klein en als je al in Efes bent geweest, is dit helemaal niks meer. daar heb ik ook geluncht. dan met de bus terug naar het centrum en dan te voet naar de haven, via de dijk. daar heb ik een hele tijd rondgewandeld en gezocht naar de boot naar Monaco. spijtig genoeg is dat maar tussen juni en oktober. ik ga dus met de bus gaan. daarna ben ik nog naar het chateau gegaan, heeeeel veel trappen maar het uitzicht is wel de moeite. van het chateau blijft niet meer zoveel over, maar het is wel een mooie wandeling. 's avonds ben ik nog een pastis als aperitief gaan drinken in de oude stad. het wordt gerund door een belg, dat wordt dus nu mijn stamcafé.
x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

Els

Actief sinds 08 Dec. 2008
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 90073

Voorgaande reizen:

11 Mei 2018 - 01 Juni 2018

Roadtrip UK & Scotland

10 December 2012 - 21 December 2012

Caribbean Cruise

28 Oktober 2011 - 06 November 2011

Nice

20 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Oporto

23 November 2009 - 29 November 2009

Los gehts!

03 December 2008 - 01 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: