chateau - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu chateau - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

chateau

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

31 Oktober 2011 | Frankrijk, Nice

hallo!
gisteren heb ik veel gedaan. ik ben eerst naar het Musee Matisse geweest, dat vond ik maar niks. Maar daarnaast ligt een archeologische site met een museum. dat was wel de moeite, de site was wel klein en als je al in Efes bent geweest, is dit helemaal niks meer. daar heb ik ook geluncht. dan met de bus terug naar het centrum en dan te voet naar de haven, via de dijk. daar heb ik een hele tijd rondgewandeld en gezocht naar de boot naar Monaco. spijtig genoeg is dat maar tussen juni en oktober. ik ga dus met de bus gaan. daarna ben ik nog naar het chateau gegaan, heeeeel veel trappen maar het uitzicht is wel de moeite. van het chateau blijft niet meer zoveel over, maar het is wel een mooie wandeling. 's avonds ben ik nog een pastis als aperitief gaan drinken in de oude stad. het wordt gerund door een belg, dat wordt dus nu mijn stamcafé.
x