hotel Negresco, museum moderne kunsten - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu hotel Negresco, museum moderne kunsten - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

hotel Negresco, museum moderne kunsten

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

05 November 2011 | Frankrijk, Nice

hallo!
het weer is hier helemaal omgeslagen. het regent, soms hard, soms wat minder, bewolkt en veel wind. gelukkig is het niet koud. maar dat gooide mijn hele planning door mekaar. ik wou nog een scooter huren, maar met dat natte weer, toch maar niet. dan wou ik naar Vence gaan, maar dat heb ik ook niet gedaan want met zo een weer doen heel veel winkeltjes hun deuren dicht, en dan verliest zo een dorpje toch veel van zijn charmes vind ik. dus heb ik gisteren wat door de stad gewandeld, nog eens naar de markt, naar het toeristenbureau om te zien of ze geen opties hebben bij slecht weer. dan ben ik het Negresco hotel binnengegaan, een 5-sterren hotel langs de Promenade des Anglais. das echt iets om uw ogen van uit te kijken, en er liepen nog toeristen rond met een camera dus nam ik mijn tijd. ik heb ook nog een hele tijd op de dijk gezeten om naar de zee te kijken. door het weer waren de golven best wel groot, fascinerend om te zien! in de namiddag ben ik terug naar de hostel gegaan, mijn schoenen waren kletsnat.
vandaag regende het weer maar ik ben toch naar de markt gegaan voor zeep, maar de marktkramer stond er niet meer. dan maar de oude stad in en nog wat winkeltjes gekeken. daar heb ik ook mijn zeep gevonden. daarna ben ik nog naar het museum van moderne kunsten geweest.
nu juist voor het laatst gegeten in de hostel. ik wou mijn koffer al gaan klaarmaken maar mijn roommate slaapt al, das wel vervelend want ik wil niet te veel lawaai maken, en in de donker is dat ook niet zo handig. dan moet het morgenvroeg maar.
tot morgen, terug in Belgie.
x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

Els

Actief sinds 08 Dec. 2008
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 90074

Voorgaande reizen:

11 Mei 2018 - 01 Juni 2018

Roadtrip UK & Scotland

10 December 2012 - 21 December 2012

Caribbean Cruise

28 Oktober 2011 - 06 November 2011

Nice

20 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Oporto

23 November 2009 - 29 November 2009

Los gehts!

03 December 2008 - 01 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: