Ellis - Reisverslag uit Darwin, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu Ellis - Reisverslag uit Darwin, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

Ellis

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Els

08 December 2008 | Australië, Darwin

Ze kunnen mijn naam hier nier uitspreken, Els is dus Ellis geworden. Ik vind het eigenlijk nog niet zo slecht.
Internet zal dus toch niet zo vaak gaan gebeuren als ik verwacht had, hotspots zijn hier nog betalend. Het zal dus nog via de internetcafees moeten gaan.
Het is hier verder enorm warm! iedere dag meer dan 30 graden en ook iedere dag regen, maar dat is niet zo erg. De buien duren meestal niet zo lang. Wat de vliegen betreft, dat valt nog heel goed mee.

  • 10 December 2008 - 08:13

    Sas:

    waaaaaa je bent er nu dus echt e, geniet er met volle teugen van meid, en zwijg over die temperaturen, het is hier vriesssskoud! ;)

  • 10 December 2008 - 08:36

    Sylvia:

    hallo els,
    wat ben je daar aan het doen in australie het is beter weer daar dus niet klagen

  • 10 December 2008 - 09:11

    Martine:

    Hey Elske,
    Gisteren nog aan je gedacht! Vroeg Soraya of zij al iets had gehoord en vandaag nieuws vanuit onze tegenpolen. Hier alles OK, vrieskoud en de kerstboom wordt klaargemaakt.. Maak het goed, geniet en let goed op jezelf,
    groetjes en knuffel,
    martine & co

  • 10 December 2008 - 09:40

    Maria.corthouts@tele:

    Hey Ellis

    Fijn van je te horen ,geniet er maar goed van ,maar vooral let goed op jezelf .

    Grtjs Marie.

  • 10 December 2008 - 10:36

    Hilde:

    Hi Ellis,
    Dat klinkt lekker daar! Hier ietsje minder vrees ik! Kkkoudddd... Amuseer u ginds en tot blogs!
    Grtjs.

  • 10 December 2008 - 10:42

    Greet:

    Heyla!!
    En bevalt het avontuur?
    Al spannende dingen meegemaakt?
    wij zijn volop aan het voorbereiden en kunnen niet wachten om ook te vertrekken.
    Ik heb je niet meer gebeld voor je vertrek, maar bij deze wens ik je nog eens de ervaring van je leven!!!

    Knuf
    Greet

  • 10 December 2008 - 11:09

    Joke:

    Hey Els!
    Tof iets van je te horen! Straks thuis ga ik eens uitgebreider lezen, want hier opt werk mag dat eigenlijk niet he ;)
    Geniet er daar van!
    Groetjes,
    Joke

  • 10 December 2008 - 11:15

    Nikita:

    Hey Els,

    Te gek hé..ons madammeke vliegt gewoon los naar Australië.. ;)

    Ben blij voor je dat het allemaal meevalt en jaaaaa ben jaloers op die 30 °.. stuur er 10 op en dan zijn we allemaal content haha!

    Véél liefs en een dikke knuf!

    Greetz Niki x

  • 10 December 2008 - 12:19

    Pa:

    Amuseer je.Kom vrijdag naar belgie naar Mrie!!

  • 10 December 2008 - 14:29

    Lut Gijbels:

    Hoi Els,

    blij te horen dat je goed bent aangekomen.
    Geniet van het mooie weer en van je avontuur.
    We blijven je op deze manier volgen.
    Tot binnenkort,

    groetjes van Lut en Dré

  • 10 December 2008 - 15:27

    Inga:

    Dag Els
    Fijn te horen dat je goed bent aangekomen. Hier is het ook veel regen maar geen 30 graden. Hou ons op de hoogte van je avonturen en geniet ervan daarginder! veel plezier en reisgenot..

  • 10 December 2008 - 15:32

    Tante Maria:

    Hallo,
    Fijn iets van je te horen uit het verre Australie. Ik hoop dat het je goed gaat, en je heel erg geniet van je avontuur. Is het daar nu ook bijna Kerstmis, of hoe zit dat daar? In ieder geval heel veel fijne feestdagen toegewenst van Andy Evi Wim en tante Maria

  • 10 December 2008 - 16:34

    Gilbert:

    hallo zo te zien heb je daar je draai al goed gevonden geniet er van en let een beetje op u zelf en voor de rest geniet er met volle teugen van groetjes van heel de bende hier ma pa ria robby en jeremy en van mijn zelf natuurlijk

  • 10 December 2008 - 19:24

    X-tel & Ricky & Kids:

    LS-je, denk af en toe ook eens aan ons hé, arme werkmenskes in deze (ijs)koude barre wintertijden....;) Ha, neje zunne, gene bal van aantrekke, amuzeer je en geniet met volle teugen, ook van de hitte en mss de 'heat' hihihi

  • 10 December 2008 - 19:56

    Wendy :

    Dag Els,

    30 graden!!! Moet ik je bikini nu nog opsturen of heb je al iets gevonden :o)? Vergeet je Kerstmuts niet op het strand! Morgen mag ik trouwens mijn contract gaan tekenen van mijn nieuwe stek in zonhoven. 't is wel jammer dat je nu niet kan helpen verhuizen en verven, (ik hoor je opgelucht zuchten Els ... ) Je hebt de groeten van papa en Hilde, die nog maar eens herhaalt dat ge voorzichtig moet zijn en iets mompelt over spinnen. grtjs, Wendy

  • 10 December 2008 - 20:04

    Sofie:

    Els, ik wens je de reis van je leven! Ik kijk uit naar je verrijkende stories! Vele groeties!

  • 10 December 2008 - 20:51

    Els:

    Hoi Els,

    Super !!! Geniet ervan en hou ons op de hoogte van je avontuur voordat ik naar zee ga laat ik peteke en nonkel Jos uw berichten zien, ben zeker dat ze heel benieuwd zijn ! Groetjes en tot binnenkort

  • 12 December 2008 - 19:28

    Ellen:

    heeeey els ik geloof dat ik al een beetje wegwijs word aan dit systeem van contact houden :-)
    ik hoop nog veel van u te horen, ik ben nu al ietsiebeetje jaloers, dus profiteer er met volle teugen van!! als je iets dringend door te seinen hebt aan je familie, of als je hen wat wilt vertellen, stuur je gewoon een mailtje, ik kan dat afprinten, en als je een telefoonnr kan geven, kan ik hen bereiken en dat ook gaan brengen.. ok?!x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Darwin

Els

Actief sinds 08 Dec. 2008
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 90028

Voorgaande reizen:

11 Mei 2018 - 01 Juni 2018

Roadtrip UK & Scotland

10 December 2012 - 21 December 2012

Caribbean Cruise

28 Oktober 2011 - 06 November 2011

Nice

20 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Oporto

23 November 2009 - 29 November 2009

Los gehts!

03 December 2008 - 01 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: