familie zonder pc op de hoogte houden - Reisverslag uit Darwin, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu familie zonder pc op de hoogte houden - Reisverslag uit Darwin, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

familie zonder pc op de hoogte houden

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Els

11 December 2008 | Australië, Darwin

eerst en vooral bedankt allemaal voor de vele reacties. ik zou zeggen, doe zo voort!
Elske en nonke Gilbert, heel fel bedankt om de rest van de familie op de hoogte te houden! Dat apprecieer ik wel!
nu nog iemand voor de grootouders in Helchteren? wie o wie?
tja, die vergeten bikini (schande schande) daat moet ik nog een nieuw exemplaar voor vinden, maar dat lukt hier wel. zodra ik een foto heb, post ik hem! ;-)

  • 11 December 2008 - 11:08

    Mieke:

    Ik hou "Helchteren" wel op de hoogte, probleem is: ik moet nog iemand vinden die mij goed kan uitleggen hoe ik juist met die BLOG moet werken. Weet zelfs niet of deze reactie gaat aankomen.Anyway....kijk altijd uit naar MEER NIEUWS. XXXXXXXX

  • 14 December 2008 - 18:52

    Lut En Dré:

    Dag Els,

    wij zullen oma en opa van Helchteren wel op de hoogte houden...we printen af en toe wel eens wat af....voor de foto's zullen ze dan eens tot thuis moeten komen.

    Amuseer je nog heel goed.
    warme groetjes uit een koud België.

    Lut, Dré en de kin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Darwin

Els

Actief sinds 08 Dec. 2008
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 90026

Voorgaande reizen:

11 Mei 2018 - 01 Juni 2018

Roadtrip UK & Scotland

10 December 2012 - 21 December 2012

Caribbean Cruise

28 Oktober 2011 - 06 November 2011

Nice

20 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Oporto

23 November 2009 - 29 November 2009

Los gehts!

03 December 2008 - 01 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: