familie zonder pc op de hoogte houden - Reisverslag uit Darwin, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu familie zonder pc op de hoogte houden - Reisverslag uit Darwin, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

familie zonder pc op de hoogte houden

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Els

11 December 2008 | Australië, Darwin

eerst en vooral bedankt allemaal voor de vele reacties. ik zou zeggen, doe zo voort!
Elske en nonke Gilbert, heel fel bedankt om de rest van de familie op de hoogte te houden! Dat apprecieer ik wel!
nu nog iemand voor de grootouders in Helchteren? wie o wie?
tja, die vergeten bikini (schande schande) daat moet ik nog een nieuw exemplaar voor vinden, maar dat lukt hier wel. zodra ik een foto heb, post ik hem! ;-)

• 11 December 2008 - 11:08

Mieke:

Ik hou "Helchteren" wel op de hoogte, probleem is: ik moet nog iemand vinden die mij goed kan uitleggen hoe ik juist met die BLOG moet werken. Weet zelfs niet of deze reactie gaat aankomen.Anyway....kijk altijd uit naar MEER NIEUWS. XXXXXXXX

• 14 December 2008 - 18:52

Lut En Dré:

Dag Els,

wij zullen oma en opa van Helchteren wel op de hoogte houden...we printen af en toe wel eens wat af....voor de foto's zullen ze dan eens tot thuis moeten komen.

Amuseer je nog heel goed.
    warme groetjes uit een koud België.

Lut, Dré en de kin