Most backpackers are girls - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu Most backpackers are girls - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

Most backpackers are girls

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Els

30 Maart 2009 | Australië, Noosa Heads

hi mob!
er is weer een drukke week voorbij!
na de lange reis naar 1770 was het rustig relaxen! en dat lukte wel in een dorp met maar 4 winkels! we hebben er wel een mototocht gemaakt met echte choppers!
dan de bus naar Hervey bay. daar was niet veel te beleven dus de dag erna de bus naar Rainbow beach. Vanuit Rainbow een 2-daagse trip gedaan naar Fraser Island, het grootste zandeiland. dat was super! met een 4x4 monstertruck het eiland doorkruist en door eeuwenoud regenwoud gewandeld (het woud waar de BBC opnames heeft gedaan voor `Walking with Dinosaurs`)
vanochtend dan de bus genomen naar Noosa, maar hier is het ook rustig dus morgen de bus weer op richting Brisbane! het gaat vlug hier.
cheers!

  • 30 Maart 2009 - 13:21

    Mieke:

    Ha goed zo; nu kan ik weer volgen op de kaart.
    tgaat inderdaad snel eh Els, nog 2 maandjes en je MOET weer terugkomen, tzal erg zijn vrees ik;-)
    Maar ben zeer blij dat je het naar je zin hebt en dat je zoooooo veel ziet en beleeft.
    stuur nog es wat fotos door please, dan kan ik ook meegenieten.
    Hou je haaks en tot de volgende
    dikke kus

  • 31 Maart 2009 - 10:40

    Suki:

    Wow... Tof dat je ons zo op de hoogte houdt met jullie avontuur!
    Ik ben blij voor je dat Charlotte met je samen reist! Het is altijd toffer met 2 é. :-)
    Je komt toch nog terug, hoop ik!
    Have fun en wees voorzichtig!

  • 31 Maart 2009 - 15:02

    Inga:

    Hoi Els
    Ik zag staan bij je status dat je bijna terug was maar zo te lezen klopt dat niet helemaal. Fijn zo nu en dan te lezen wat je allemaal aan het beleven bent!
    Nog veel plezier ginder en veel groetjes

  • 01 April 2009 - 06:45

    Sas:

    Geniet er nog maar met volle teugen van, dit ga je van je leven niet meer vergeten! ;)

  • 02 April 2009 - 18:22

    Lies:

    Hi Els,
    super je verhalen te horen! En ben nog meer blij dat het je fantastich bevalt! Oooh ik wou dat ik er ook bij was :-)Geniet er nog met volle teugen van.
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Noosa Heads

Els

Actief sinds 08 Dec. 2008
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 90033

Voorgaande reizen:

11 Mei 2018 - 01 Juni 2018

Roadtrip UK & Scotland

10 December 2012 - 21 December 2012

Caribbean Cruise

28 Oktober 2011 - 06 November 2011

Nice

20 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Oporto

23 November 2009 - 29 November 2009

Los gehts!

03 December 2008 - 01 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: