bedbugs? - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu bedbugs? - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

bedbugs?

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Els

09 April 2009 | Australië, Brisbane

hey!
weer tijd voor een update.
Vanuit Noosa zijn dus doorgereisd naar Brisbane. Een toffe stad! maar het regende dus we besloten om een weekje naar Byron Bay te gaan om toch nog een vakantiegevoel te hebben. en omdat Charlotte nog maar een 10-tal dagen te gaan had. Na 2 dagen Brisbane hebben we de bus genomen naar Byron, MAAR, daar regende het ook met bakken uit de lucht. niet echt goed voor dat vakantiegevoel. we zijn er toch 2 dagen gebleven, waarvan 1 dag een excursie naar Nimbin gedaan. Berucht of beroemd? google maar eens. De dag erna zijn we weer naar Brisbane teruggekeerd want Charlotte heeft haar vlucht terug van hieruit. nu zijn we hier alweer een 5-tal dagen. gelukkig is het deze keer droog. niet echt goed weer, bewolkt, maar toch nog redelijk warm en geen regen. we hebben een toffe hostel,de dichtste bij Southbank, waar het Streets Beach ligt. hier kunnen we dan toch nog dat vakantiegevoel meepikken!
Ik heb hier ook afgesproken met Selda en Pascal, 2 belgen die hier sinds kort wonen. Suki, ge krijgt de groetjes. spijtig genoeg ben ik een foto vergeten te nemen.
Ook zijn we hier Froukje terug tegengekomen, een Nl meid die we in 1770 hebben leren kennen. Zoals ik eerder al eens heb geschreven, Oz is zo groot en toch zo klein.
Sinds een paar dagen sta ik vol met beten. Ze jeuken enorm en ze zijn ontstoken. de hostel beweert dat het geen bedbugs zijn, maar muggensteken zijn het ook niet. vandaag gaan ze in ieder geval onze kamer stomen. ben eens benieuwd!
ik ga dadelijk weer wat fotos online zetten, je vindt ze op wwww.picasaweb.google.com/ellisinaussie

cheers!

• 09 April 2009 - 11:31

Suki:

Hey hey,
    Leuk om te horen dat je met Selda en Pascal hebt afgesproken. :-) Amaai.. zoveel regen in Oz?? Dat is moeilijk te geloven. Hopelijk gaat t goed weer blijven totdat jij terugkomt. En vergeet dan niet het zonneke mee te nemen é. ;o)

Groetjes,
    Siu Ka

• 09 April 2009 - 17:18

Mieke:

Ah,regen....vanwaar ken ik dat?das zeker om je Belgisch gevoel terug te upgraden.(haha)
    tzal wel aan mij liggen, maar wat is 1770?
    Verzorg die beten eh Els, want als ze ontstoken zijn weet je maar nooit.
    Geniet nog en stuur zeker fotos door.
    Dikke kus