backpackers lezen veel - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu backpackers lezen veel - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

backpackers lezen veel

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Els

21 Januari 2009 | Australië, Melbourne

Ik ben juist weer naar de 2e hands boekenwinkel geweest. Ik ben aan mijn 6e boek toe, Het Parfum. De boeken die ik tot nu toe gelezen heb zijn: Einde van de onschuld, De alchemist, Onbegrepen, Duizend schitterende zonnen en Eeuwige spion. Je leest vooral op de bus als je van de ene stad naar de andere gaat of `s ovonds in de gemeenschappelijke ruimte van de hostel. In de boekenwinkels hier vind je overal wel anderstalige boeken en dus ook nederlands. Het is wel fijn om af en toe je eigen taal te kunnen lezen.
Ik ben vandaag niet naar de tennis geweest. Ik voelde me gisteren niet zo heel goed na die hitte van maandag en daarom heb ik maar besloten om niet meer te gaan. Maar ik wel de uitslagen bekeken en Kirsten heeft het goed gedaan! Maar toch de duimen moeten leggen tegen het nr 1 van de wereld. Ik vraag me af of Justine hier ook ergens rondhangt in Melbourne?
cheers

  • 21 Januari 2009 - 13:10

    Mieke:

    Gaat het wel Els?Verzorg je goed he, geen risicos nemen, want je bent tever van huis.....
    Fijn voor je dat je zoveel kan lezen, gaat de tijd ook beter om.Je blog heeft nieuw kleurtje gekregen(GEEL) of ligt dat a mijne pc? wel fleurig:-)
    Heb gekeken en nog eens gekeken nr TV, maar heb je echt niet gevonden tussen al die Belgen; denk dat je achter de Belse vlag zat(haha...)
    Hier gaat alles zn gangetje, maar we missen je!!
    Groetjes en dikke kus

  • 21 Januari 2009 - 21:46

    Wendy:

    Hoi Els,

    amai da's wel zware kost dat je aan het lezen bent, ik ga er binnenkort ook aan beginnen, maar ik heb na al die jaren studeren wat teveel gelezen en kan me niet meer zo goed concentreren :o) Als je eens kan zeggen welke boeken je goed vindt, dan passeer ik misschien toch eens langs de bib. Verzorg je!

    grtjs, Wendy

  • 22 Januari 2009 - 03:56

    Sas:

    goh zeg, onnoemelijk hoe jaloers ik ben, jij daar zo lekker warm, gezellig, heerlijke vakantie, en ben toevallig ook nog eens een leesbeest als ik de kans ertoe krijg :p
    Vind wel plezant u bevindingen zo te volgen, gezien ik zelf eens op rondreis in onder andere Australië wil...
    Geniet er nog met volle teugen van!

    knuffie

  • 26 Januari 2009 - 09:36

    X-tel, Ricky & Kids:

    LS-je, eigenlijk moet ik je in naam van Jeffrey een berichtje sturen ;) Hij vraagt of dat je een briefje van 1 dollar en eentje van 5 dollar wil bijhouden voor hem. Hij betaalt die uiteraard aan je terug. Hij heeft ook weer wat van coca-cola voor jou ... het is en blijft een charmeurke... Greetings from us !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Els

Actief sinds 08 Dec. 2008
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 90359

Voorgaande reizen:

11 Mei 2018 - 01 Juni 2018

Roadtrip UK & Scotland

10 December 2012 - 21 December 2012

Caribbean Cruise

28 Oktober 2011 - 06 November 2011

Nice

20 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Oporto

23 November 2009 - 29 November 2009

Los gehts!

03 December 2008 - 01 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: