Tassie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu Tassie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Els Vanoevelen - WaarBenJij.nu

Tassie

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Els

02 Februari 2009 | Australië, Sydney

Ik zit nu in de `Spririt of Tasmania` richting Devonport Tasmanie. Daar ga ik een 7-daagse tour doen van het eiland. Naar het schijnt lijkt het wat op Nieuw-Zeeland, komt goed uit want daar ga ik niet naar toe.
Raar dat ik Melbourne nu heb verlaten. Ik ben er een maand lang geweest en het begon heel eigen aan te voelen. Ik heb er ook heel leuke mensen leren kennen: Barbara (met wie ik samen tennis ging kijken), Julz (Kiwi die me geschinkt heeft!), Sarah (die haar camera met daarop een foto van de achterkant van Rafael Nadal had, heeft verloren), Anne, Jo, ... -zucht- ik ga ze allemaal missen.
ma ja, ik ben er zeker van dat ik op deze tour in Tassie ook hele leuke mensen ga leren kennen. ik kijk er naar uit!
cheers!

  • 02 Februari 2009 - 12:56

    Mieke:

    hoi Els,
    had tijdens werk je berichtje gekregen,en dan is er absoluut geen tijd om te antwoorden. Goed dat je ook op blog te bereiken bent, kan ik daar op reageren;-)
    Tasmanië...doet me zo denken aan de Tasmanian Devil( is da gene tekenfilm?) Kijk mr ns goed rond of je'm niet tegenkomt en vraag dan een handteken(grapje!)
    Kan je alleen maar goede reis wensen, veel plezier en geniet, maak veel fotos en vergeet ze niet door te sturen;-)
    Tot horens of mailens
    dikke kus

  • 03 Februari 2009 - 05:06

    Suki:

    Wow.. Echt kei leuk om te horen da je zoveel mensen heb leren kennen. Don't worry.. Ik ben er zeker van da je nog veel leuke mensen gaat tegenkomen! :-)
    Het klinkt wel een leuke 7-daagse tour! :-) Hou ons op de hoogte é. Don't forget to upload some pics!!!
    Greetz

  • 03 Februari 2009 - 07:26

    Sas:

    Zozo Tasmania lijkt op Nieuw-Zeeland? das t eerste wat ik er van hoor, zou graag Nieuw-Zeeland thans ook eens rondtoeren...
    Achach kop op daar, tzal u daar ook wel gaan bevallen!
    Hoe lang blijft ge trouwens eigelijk nog?

    have fun!

  • 09 Februari 2009 - 19:06

    Gunter En Patries:

    Hey Els of is het Ellis,
    Bedankt nog eens voor je verjaardagswensen, lief van je dat je eraan gedacht hebt! Was wel niet zo een gelukkige verjaardag want heb de hele week met griep in bed gezeten, ja dit krijg je hier van het Belgisch weertje hé!
    Wij hebben ons al een paar keer afgevraagd of je nu in de hitte of in het water zou zitten???
    Maar blijkbaar ben je al in Tasmanië?! De tijd gaat snel heb ik de indruk en vooraleer je het weet kunnen we je weer in HH begroeten of zie je het nog niet zitten om terug te keren?? Ale doe het nog goed daar en wij proberen het wel af en toe te volgen....
    veel groetjes van ons
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Els

Actief sinds 08 Dec. 2008
Verslag gelezen: 3754
Totaal aantal bezoekers 90044

Voorgaande reizen:

11 Mei 2018 - 01 Juni 2018

Roadtrip UK & Scotland

10 December 2012 - 21 December 2012

Caribbean Cruise

28 Oktober 2011 - 06 November 2011

Nice

20 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Oporto

23 November 2009 - 29 November 2009

Los gehts!

03 December 2008 - 01 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: